دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات

دیروزهواشناسی گفت

                امروز هوا آفتابی است

 
  و من باز با خودم گفتم

                    تا مردم باور نکنند تو خورشیدی و هنوز پشت ابر

                                   و تا هواشناسی روزهای بی تو را ابری اعلام نکند

                                                                      به گمانم راضی نشود خدا به آمدنت


ـــــــــــــــــــــــ

پی‌نوشت:

    این یاداشت زیبا مال من نیست، 

            جایی خواندمش گفتم این حس را با دوستانم به اشتراک بگذارم ...

نظرات  (۱)

  • آقای هانی زعفرانی
  • سلام . طلبه ای هستم و پژوهش های خودم رو در وبلاگم قرار می دم . 
    آخرین مطلب وبلاگم نمودار اسباب وسعت رزق از نگاه روایات اهل بیت علیهم السلام هست . لطفا به وبلاگم سر بزنید و نظر بدید . یا علی
    پاسخ:
    سلام

    در اولین فرصت حتما سر می‌زنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">