دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات

سلام دوستان 


     یه سوال خیلی مهم برام پیش اومده؛

                        لطفا، خواهشا، تمنا دارم کمکم کنید ..... کمک می کنید ؟؟؟


اما سوال من :

        به نظر شما یوگا چیه ؟؟؟؟

نظرات  (۸)

سلام
یه نوع ورزشه 
پاسخ:
سلام. 
ممنون از نظر تون
متاسفانه فدراسیون ورزش ایران هم این اشتباه را کرده و آن را به عنوان ورزش ثبت کرده ...

مباحث بعدی در همین زمینه را پی گیری کنید 
 برای کنترل امواج ذهنی میگن..من ک تاحالا یوگا انجام ندادم ببینم چطوریه :|
پاسخ:
ممنون از پاسخ.... امیدوارم که در آینده هم گرفتارش نشید. 
یه تحقیقی کردم که در مورد همین یوگا ان شاء الله در همین جا ارائه میدمش ... به امید اینکه مفید واقع بشود.
سلام
https://fa.m.wikipedia.org/wiki/یوگا

اونا میگن میشه با خدا یکی شد. این یه راهه براشون برای رسیدن به مقام خدایی.
ولی توی این لینک گفته که تعریف دقیقی نداره.
یه جور اعمال عبادی اما الان به منزله یه ورزشه چون یاعث تعادل و عملکرد بهتر بدن میشه. تا جایی که ورزشه خوبه ولی از اونجا به بعدش به درد نمیخوره...
پاسخ:
سلام 
ممنون از نظرتون 

مباحث در همین موضوع وبلاگ را پی گیری کنید ... پژوهشی در این زمینه انجام داده‌ام که ان شاءالله نتیجه را در همین وبلاگ ارائه می کنم...

  • سیّد محمّد جعاوله
  • انرژی درمانی
    پاسخ:
    ممنون از پاسختان
    با سلام هم به نویسنده وبلاگ و هم به هر بزرگوار که این متن را از نظر خواهد گذراند، ممنون از سوالتون..یکجوری نوشتید که انگار واقعا میخواهید از چیزی بپرسید که نمی دانید..

    و نظر من بعنوان یک مخاطب وبلاگ  هم  این هست که تاجایی که اطلاع دارم.. یوگا یک مکتب هست یک آیین که فرد را با آموزش های خاص خود به مقصد مد نظر که گفته میشه "بی ذهنی"!!! هدایت بکند. شاید اغلب ما یوگا را یک سری حرکات تمرکزی یا حتی ورزشی می شناسیم.. اما باید بیشتر بدانیم تا متوجه شویم که یوگا هم یک سری نظریات و گمان ها برای پرورش ذهن انسان است... جالب این است که :
    برخی به دلیل نشناختن تفاوت ماهوی، این مکتب را با مکاتب الهی مقایسه کرده اند که به پرورش روح انسان و جان انسان توجه دارند. من که تمام احکام اسلام را که حتی نمیشناسم حکمتشان چیست بر این حرکات و به قولا علم یوگا که قابل توضیح و تبیین هم باشد و اخیرا خیلی ها ادعا میکنند که صاحب مقام و شناخت و عرفان شده اند با این مسیر، ترجیح میدهم.
     اسلام همان مظلوم ترین راه هایی است که کمتر کسی حاضر است برود! همانجا که نفس و شیطان را راه نیست. و همانجا که نفع شخصی و رسیدن به قدرت و ثروت  نمادهای تبلیغ نخواهدبود. آنجا که انسان را به انسانی شدنش میشناسند نه پولدار شدن و یا ریلکس شدن و یا بی ذهن شدن و آرام خوابیدن و بی دغدغه بودن. و کشف راز های جذب فراوانی!!که این روزها همگی برای مکاتب یوگا و ...تبلیغ چشمگیری شده اند. موفق باشید. و در پناه یگانه جان جانان.
    پاسخ:
    سلام.
    خیلی ممنون از پاسخ و نظرتان.
    در حال تحقیقی در باب یوگا هستم که ان شاءالله در همین وبلاگ ارائه می کنم.

    خیلی ممنون از نظر تون کمک کننده بود.
    ورزش تنبل ها
    من شنیدم خیلی خوبه میخاستم امتحان کنم
    حالا خوبه یابده؟؟
    خیلیاشنیدم بااین ورزش آرامش پیداکردن!
    پاسخ:
    سلام دوست عزیز و جدید من.
    عاجزانه ازت در خواست دارم که اول تحقیق دقیق کنی بعد تصمیم بگیری ... اگ حالش را هم نداری کمی صبر پیشه کن تا من فرصت کنم و یکم گذارش‌ از تحقیقم در این مورد در همین بلاگ ارائه کنم☺
    باشه
    کلا میترسم این ورزشو انجام بدم چون باید چشمابسته باشه جایی خلوت باشه وروشنایی کم باشه!
    خونه ماهم که همینطور جن ریخته :)
    راستی آقای طلبه لطفا درمورد این جن هم حرف بزنید :/
    خیلی منو اذیت میکنن نمیبینمشون اما حسشون میکنم توخواب یا بیداری گاهی صدای قدماشونومیشنوم!
    ممنونم که جواب میدین خیلی وقت بود دنبال یکی میگشتم ازش کلی سوال بپرسم!
    پاسخ:
    خوش بحالتون ... خونتون از این امکانات داره :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">