دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات


سلام دوستای عزیزم ...

نمی‌دونم کیا از تاریخ خوششون می‌یاد ؟؟؟!!!

ولی فک نکنم کسی باشه که از امتحان خوشش بیاد ؟؟!!! هست ؟؟؟


منم آنچنان میانه سازگاری با امتحان ندارم، اونم امتحان تاریخ که معمولا محدوده زیاد داره و کلی چیز حفظ کردنی ریز ...

ولی از تاریخ خوشم می‌یاد و دوسش دارم ... توی مطالعاتم همیشه تاریخ جای داشته است حتی قبل از طلبه شدنم ...


       ولی آدم قرار باشه رمان هم برای امتحان بخونه ..... خودتون تصورش رو بکنید ... از رمان هم زده می‌شه ...


ولی خوب تصمیم گرفته بودم که به عنوان امتحان نخونمو هیچی رو حفظ نکنم فقط باهاش کیف کنم و خوش‌حال باشم که وقت خوبی دارم برای خوندن موضوع مورد علاقه خودم .... و مطالبی که باید حفظ کرد رو بزارم یک ساعت قبل امتحان حفظ کنم که زیاد تو ذهنم نمونن اذیت کنن ..:)


خلاصه صبح به همین منوال گذشت و با تاریخ حال کردیم ...

بدونه اینکه لحظه‌ای به امتحان فک کنم ..

نظرات  (۲)

موفق باشی من دلم روشنه
  • آرش دامن افشان
  • سلام، وبلاگتون رو دنبال کردم. ممنون میشم شما هم ما رو دنبال کنید. :) مچکر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">