دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات


سلام


دیروز که نشد خوب بخونم، امروز هم فقط صبح تونستم یکم بخونم، و بعد از ظهر مشکلی پیش اومد که نشد بخونم که هیچ اون قبلی‌ها رو هم که خونده بودم حس کردم یادم نیست .


خلاصه حال آدمی که یه امتحان رو نخونده فکر می‌کنید چه‌ جوریه ؟؟؟

هیچ امکانی هم نداره که به یه دلیلی امتحانمون عقب بیوفته، نه زمستونه که برف بیاد! کسی هم که به رحمت خدا نرفته ! (آخه ترم قبل با فوت آقای هاشمی امتحانا عقب افتاد ...)


خلاصه من‌که تو فکر اینم که این درس  رو دوباره بگیرم، آخه نمره قبولی‌ش هم بالای ۱۶ هستش، نمره کلاسی هم نداره ... آخه ارتقایی گرفتم.


من که منتظر معجزه هستم.

باید از معلوماتم استفاده کنم که ببینم می تونم کاری کنم با نه !

نظرات  (۵)

موفق باشید
پاسخ:
ممنون
  • منصوره 🌹🌹🌹
  • ایشالله خدا کمکتان کند
    پاسخ:
    ان شاء الله... به همین امید سر جلسه حاضر میشم
    چه وحشتناک بوده پس
    پاسخ:
    نه وحشتناک نیست .... یه ۵ واحدی رو دوباره باید بگیرم نهایتا
  • حسان علی آبادی
  • آقا بسم الله بوگو برو
  • سیّد محمّد جعاوله
  • شاد باشید
    پاسخ:
    بله ما هم دلمون می خواد شاد باشیم اگه این امتحانا بزارن

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">