دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات

سلام به همه ی دوستان باصفای خودم .

اول از همه معذرت خواهی من را بپذیرد که چند وقتی است به خاطر تکمیل خاطرات سفر، نتوانستم خاطرات روزانه‌ام را آپ کنم و سر شما را درد بیارم... تصمیم گرفتم خاطرات سفرم را کوتاه‌تر و خلاصه‌تر کنم .


امروز از خواب که بیدار شدم بعد از نماز و گشت و گذاری مختصر در فضای مجازی راهی دندانپزشکی شدم، چند شب قبل، دقیقا شب پنج‌شنبه، دندان درد عجیبی گرفته بودم بی‌سابقه بود ... از قبل به درمانگاه زنگ زده بودم و گفت که ساعت ۸ این‌جا باش برای نوبت گرفتن، خوب فاصله زیاد بود تا خانه ما برای همین باید ۴۰ دقیقه زود‌تر راه می‌افتادم، علت این که درمانگاه به این دوری را برای معالجه انتخاب کرده بودم، قیمت‌هایش بود چرا که در زندگی طلبگی باید خیلی مواظب دخل و خرج‌هایت باشی وگرنه سر ماه نشده که کم می‌آوری، البته منظورم خسیس بازی نیست ...


خلاصه سرتان را درد نیاورم نوبت من که شد پزشک محترم معاینه کردند ... و حدود 5 دندان را گفتن که ترمیم و یکی عصب کشی و دندان عقل را هم گفتند که باید بکشی ... من هم که پول کافی در حال حاضر برای عصب کشی نداشتم گفتم ترمیم‌ها را که با بیمه است انجام می‌دهم، سوزن بی‌حسی را آماده کرد و گفت چندتا رو ترمیم می‌کنی ؟

گفتم : اگه بشه همه‌شو ؟ اگه خسته نمی‌شید !

گفت : شدن که می‌شه اگه هزینه همه‌ی آن ها را دارید که اشکال ندارد .

یک لحظه جا خوردم ... 

گفتم : مگر بیمه قبول نمی‌کنید ؟

گفت : نه و هر دندان حدود ۵۰ هزار تومان هزینه دارد ...


من هم پا عقب کشیدم و گفتم خیلی ممنون بی‌حسی رو نزنید من این همه حق بیمه می‌دهم که از آن استفاده کنم، علاوه بر آن من این همه پول ندارم ... دکتر هم انگار که من را خیلی درک کرده بود گفت هرجور مایلی ...

راستش را بخواهید وقتی که سوزن بی‌حسی را آماده کرد شک کردم که بیمه را قبول می‌کند یا نه ؟!! چرا که در طرف قرار داد‌های بیمه از سوزن بی‌حسی استفاده نمی‌کنند ... نمی‌دانم فکر می‌کنند این‌ها که از بیمه استفاده می‌کنند آدم‌های پوست کلفتی هستند و احتیاجی به سوزن ندارند یا اینکه فکر می‌کنند کسانی که آزاد این‌ همه هزینه می‌کنند انسان‌هایی ظریف و حساس و پوس نازک هستند ... 

خلاصه به دندان‌هایم گفتم نمی‌شود این همه برای شما هزینه کنم، بخواهم هم ندارم ... این کف دست من مو بکن اگر دارد و انگار که آن‌ها هم کنار آمدند دیگر احساس درد نکردم ... البته برای فردا نوبت در مرکزی که طرف قرار داد بیمه می‌باشد گرفته‌ام برای ترمیم و موردی هم که عصب کشی دارد هم فعلا که با ما کنار آمده و دردی ندارد و بدتر از این هم نمی‌شود تا وقتی که پولی به دستمان برسد ...



نظرات  (۹)

سلام
تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد برادر

البته با احترام به دوستان عزیز پزشک در بیان
پاسخ:
ممنون از حسن نظرتان
  • میترا محمدی
  • اصلا نگید که این روزا خیلی به صرفه تره مریض نشی از دست این خرج دکترا.
    امیدوارم دندونتون بهتر بشه
    راستی تو کتاب قانون ابن سینا نوشته قرار دادن پارچه اغشته به روغن هنودونه ابو جهل روی دندان پوسیدگی دندونو برطرف میکنه و حتی باعث رویش دندان هم میشه:0
    والا من که روغنشو پیدا نکردم امتحان کنم اگه شما پیدا کردید امتحانش کنید
    پاسخ:
    ممنون از راهنمایی‌تون ...

    هندونه ابوجهل رو دیدم و می‌دونم اگه بخوریش دل درد شدیدی می‌گیری ولی نمی‌دونم روغن‌ش رو چه جوری به دست بیارم ... فعلا که با میخک آرم‌ش می‌کنم
  • میترا محمدی
  • نه!نکنید این کارو!میخک باعث تسکین موقت میشه اما بعدش باعث خوردگی دندان میشه
    درست از جایی که قطره میخک رو روی دندون میریزد دندون رو سوراخ میکنه
    پاسخ:
    ممنون از راهنمایی تون....
    البته خود میخک رو استفاده می کنم نه قطره شو ... اونم خوردگی میاره؟
    Hi i am kavin, its my first time to commenting anyplace,
    when i read this piece of writing i thought i could also make comment due to
    this brilliant piece of writing.
    An intriguing discussion is definitely worth
    comment. I think that you should publish more on this subject matter, it might not be
    a taboo subject but usually people don't discuss these
    subjects. To the next! Kind regards!!
    Hi, i think that i saw you visited my website thus i came to
    “return the favor”.I'm attempting to find things to improve
    my site!I suppose its ok to use some of your
    ideas!!
    Hello there! This article could not be written any better!

    Looking at this article reminds me of my previous roommate!
    He constantly kept preaching about this. I will forward this information to
    him. Fairly certain he'll have a very good read. Thank you for sharing!
    Heya are using Wordpress for your blog platform? I'm new to the blog world but I'm trying to get started and create
    my own. Do you require any coding expertise to make your own blog?
    Any help would be really appreciated!
    Hi, always i used to check weblog posts here in the early hours in the morning, for
    the reason that i enjoy to gain knowledge of more and more.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">