دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات


خوب کسی که فردا امتحان داره چه جور روزی به نظرتون می تونه داشته باشه؟


غیر از اینه که از صب تا شب باید کتاب رو بخونه و عصابش خورد باشه که چرا اینجا رو که سر کلاس رفتم نمی فهمم ولی اون قسمتی که تو کلاس بودم رو می فهمم ؟؟


آره تصمیم گرفتم مبحث های سخت رو دیگه کلاس نرم تا بهتر بفهمم...


همه چی خوبه ولی قسمت های  آخر کتاب رو اصلا نمی فهمم استاد تند تند درس داده و دلم رو به این خوش کردم که از اونجا کمتر میاد...


ببخشید به خاطر این بهم ریخته گی الان که دارم براتون خاطره دیروز رو می نویسم یه ساعت و نیم دیگش امتحان دارم و امتحان درس ۵ واحدی رو دارم.

نظرات  (۷)

حتماً20میگیری:)
لطفا تو نظر سنجی وبلاگم شرکت کنید.
پاسخ:
بله حتما
  • حسان علی آبادی
  • موفق باشی
    پاسخ:
    خیلی ممنون .... و همچنین شما 
    موفق باشید
  • ♕αяαмεsн♕ ...
  • ایشالله موفق میشید .......منم امتحان دارم حس شما رو دارم ولی در کل بیشترشو نمی فهم خخخ
    پاسخ:
    نمی دونم این امتحانات چی از جون مردم می خوان ؟؟؟!!!
    Excellent beat ! I would like to apprentice while you amend
    your web site, how can i subscribe for a blog web site?
    The account aided me a acceptable deal. I had been a little bit acquainted of this your broadcast provided bright clear concept
  • سوالات آیین نامه رانندگی
  • ممنون خیلی عالی بود
    پاسخ:
    :)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">