دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

هشـــدار : اتلاف وقت و عمر شما در این وبلاگ برعهده خودتان است و نویسنده هیچ مسئولیتی ندارد :)

دســـت‍ـ نوشتـــ ـه‌های یکـــ طلبـــه

در اینجا شما مواجه می‌شوید با دست‌نوشته‌های یک طلبه، که قدرت تلف کردن وقت شما را دارد ...

پس مواظب باشید که عمر عزیز و با ارزش خود را کجا مصرف می‌کنید !



آخرین نظرات

شیر آب را باز کردم و شروع به شستن دست‌هایم کردم به قصد وضو گرفتن آمده بودم ...

شخصی از دست‌شویی ها بیرون آمد و شروع کرد به وضو گرفتن ...

 

- سلام اخوی

- علیک سلام حاجاقا

- وضو می‌گیری یا کناری تو غسل می‌دی ؟؟؟ (با خنده و شوخی)

- مگه بده حاجاقا، به کناری هم فیضی می‌رسونیم...

-بد نیست البته اگه غسل برش واجب شده باشه (بازهم با حالت شوخی)، البته اگر وضویش را باطل نکنی ...

- من چی‌کار به وضوش دارم، مگه وضوش باطل می‌شه ؟!! (با حالت تعجب)

- آره عزیزم، و استفتاء را براش گفتم ...


آیت الله خامنه ای:

  • اگر هنگام وضو گرفتن آبی غیر از آب وضو روی دست بریزد مانعی ندارد و مى ‌تواند به قصد وضو با آن آب، موضع را بشوید. آنچه اشکال دارد این است که با آب غیر وضو مسح کشیده شود. بنابراین اگر مسح سر و پاها با رطوبت باقی مانده از آب وضو باشد وضو صحیح است.


رجوع شوذ به این آدرس

نظرات  (۳)

  • دختــــری از تبــار فاطمه
  • جالب بود
    منم طلبه هستم
  • سایت تفریحی چفچفک
  • یعنی هنگام وضو ابی غیر از اب وضو بریزد اشکالی نداره؟؟؟؟
    پاسخ:
    عزیزم فتوا رو که گذاشتم....
    یعنی اینقدر نیت مهمه!!!!!! حتی توی طهارت قبل از عبادت. چقدر جالب..
    اونایی که خودشون بجایی رسیدن که معنای این جزییات رو درک میکنند و می فـهمند ..... ما میگیم خوشابحال اونها.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">